Kroz učenje stranih jezika naučit ćete ponešto i o kulturi i običajima pojedinog naroda i na jedan drugačiji način upoznati se sa svim njegovim bogatstvima i raznolikostima.
Nekima je strani jezik potreban zbog poslovnih partnera, nekima zbog prekooceanskih prijatelja, nekima iz čiste znatiželje, no strani jezik na kraju krajeva potreban je gotovo svakom čovjeku, ako zbog ničeg drugog, onda radi nas samih.
Uz poseban naglasak na engleskom jeziku, koji je postao svojevrsna "lingua franca" modernog svijeta, u Pitagori možete učiti njemački, talijanski i španjolski.
Mislite da je svaka škola dovoljno dobra za Vas?
Pitagora je ustanova za obrazovanje, što znači da su svi predavači isključivo profesori jezika, te da su tečajevi stranih jezika u Pitagori odobreni od strane MZOŠ a završeni stupnjevi upisuju se u radnu knjižicu!
Pitagora je ovlašteni Cambridge ESOL testni centar za cijelo područje Republike Hrvatske!
Naša škola je jedina u Hrvatskoj u kojoj se na jednom mjestu mogu polagati i SAT i TOEFL ispit, te time steći uvjeti za studij u SAD-u.
Sve radne procedure u školi stranih jezika prilagođene su zahtjevima EAQUALS-a, paneuropskog udruženja koje se brine o kvaliteti u ustanovama za poduku stranih jezika.
Predškolski
Program za predškolsku djecu koji se provodi u školi stranih jezika Pitagora provodi se kroz igru, priče, brojalice, zagonetke, crtanje, pjevanje, plesanje i glumu tako da djeca jezik uče na spontan način, bez pritiska.
Grupe: 6 do 10 polaznika Obim programa: 60 školskih sati Održavanje nastave: tijekom školske godine jednom tjedno po jedan školski sat (35 min)
Istraživanja pokazuju da usvajanje jezika u dobi od 3 do 7 godina omogućava djeci puno bolje usvajanje jezičnih zakonitosti stranog jezika te osigurava bolji izgovor i tečnost, te bolje spontano snalaženje i u govoru i u pisanju na stranom jeziku i napredovanje na srednjim i višim stupnjevima. Istraživanje moždanih funkcija pokazalo je da mozak nakon 10-e godine počinje usporavati sposobnost "upijanja" jezika
Mlađa djeca lakše nauče izgovor stranog jezika
Djeca koja su učila strane jezike u predškolskom uzrastu postižu bolje rezultate na standardiziranim testovima čitanja, pisanja i matematike, od one djece koja nisu učila jezike. Oni također imaju veći kognitivni razvoj u područjima kreativnosti, divergentnog razmišljanja i mentalne fleksibilnosti
Djeca koja uče strane jezike imaju više osjećaj samopostignuća u školi
Djeca koja uče strane jezike uče poštovati strane kulture
Rano učenje jezika povećava uspijeh učenja u osnovnoj, srednjoj školi i na fakultetu Izvor: Practical Handbook to Elementary
Foreign Language Programs (FLES)
Đački
Program đačkih tečajeva prilagođen je uzrastu djece i osmišljen tako da sustavno razvija i usavršava njihove jezične vještine.
Grupe: 6 do 12 polaznika Obim programa: 66 školskih sati Održavanje nastave: tijekom školske godine jednom tjedno po dva školska sata (2x45 min)
Rano učenje stranih jezika u Hrvatskoj tek u novije vrijeme dobiva publicitet kakav zaslužuje. U Pitagori se od osnutka osobita pažnja pridaje mlađim uzrastima-predškolcima i osnovnoškolcima. Provedena testiranja učenika uključenih u Projekt ranog učenja stranih jezika koje je proveo Filozofski fakultet u Zagrebu i njihovih vršnjaka koji strani jezik uče od 4. razreda osnovne škole pokazala su da su učenici iz Projekta došli do stupnja bolje opće usvojenosti jezika na svim razinama, što se posebno odnosi na izgovor i na njihovu komunikacijsku kompetenciju. Kako su učenici rasli, njihovo znanje stranog jezika sve je više napredovalo, a rezultati istraživanja su, između ostaloga, pokazali da su:
sposobni komunicirati na usmenoj i pisanoj razini i da koriste odgovarajuće strategije komunikacije i učenja
usvojili potrebne jezične strukture
razvili svoju jezičnu svijest, te imaju pozitivan stav prema stranom jeziku
sposobni čitati izvorne književne tekstove (lektiru) na stranom jeziku.
Odrasli
19. godina iskustva rada s odraslim polaznicima jamstvo je uspjeha.
Odrasli polaznici upisuju se na tečajeve sukladno predznanju pokazanom na pristupnom testu te vlastitim željama i potrebama. Cilj ovih tečajeva je usavršavanje jezične kompetencije odnosno obogaćivanje rječnika i daljnji razvoj svih jezičnih vještina: slušanja, govorenja, čitanja i pisanja. Kroz tečaj osobita se pažnja pridaje posebnostima rada s odraslima, poboljšanje izgovora te obogaćivanje vokabulara.
Grupe: 8 do 10 polaznika Obim programa: 70 školskih sati Održavanje nastave: jedan semestar dva puta tjedno po dva školska sata (2x90 min) u poslijepodnevnim i večernjim satima. (16,45 – 18,15:, 18,25 – 19,55, 20,05 – 21,35 h)